De inschrijving 2022 is gesloten.

Inschrijven als begeleider doe je op de BUDDY – pagina.

Inschrijfformulier Camino Anders Bekeken (CAB) 2022 voor de deelnemer met een visuele beperking

Als je liever niet inschrijft via een online inschrijfformulier kun je hier zowel de algemene voorwaarden en het inschrijfformulier downloaden in word format. De ingevulde formulieren kun je dan mailen naar contact@stichtingandersbekeken.nl.

Alle door jou verstrekte gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor de selectie van de wandelaars voor project CAB 2022. Die selectie zal met de grootste zorgvuldigheid worden gedaan door de organisatie CAB 2022 op basis van de gehanteerde geschiktheidscriteria en je ingediende motivatie.

Lees de Algemene Voorwaarden CAB 2022 goed door en accepteer ze! Je kunt ze ook downloaden. Hierin staan alle criteria waaraan de deelnemer met een visuele beperking moet voldoen om mee op pad te kunnen.

Vul het inschrijfformulier volledig in. Alle velden zijn verplicht. Indien een formulier niet volledig is ingevuld of te laat wordt ontvangen, wordt het niet in behandeling genomen. Controleer je inschrijving daarom goed!

Je hoort uiterlijk 3 mei 2022 of je al dan niet wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek op 6 of 7 mei 2022. Op basis van de selectiegesprekken wordt de definitieve keuze gemaakt voor de samenstelling van de groep voor CAB 2022. Na het gesprek wordt je daarover zo spoedig mogelijk geïnformeerd.

Stuur de ingevulde vragenlijst van dit inschrijfformulier (tezamen met de laatste door jouw ondertekende pagina van de Algemene Voorwaarden CAB 2022) vóór 28 april 2022 retour naar ons mailadres: contact@stichtingandersbekeken.nl

Heb je problemen met het invullen van dit formulier, stuur ons een mail, dan helpen we je graag.